Οι αιτήσεις καταχώρισης και τα δικαιολογητικά μπορούν να υποβάλλονται σε ψηφιακή μορφή, με ηλεκτρονικά μέσα και χωρίς χρήση ψηφιακής υπογραφής του εκδότη κάθε εγγράφου, εξοικονομώντας, έτσι, σημαντικό χρόνο από τις διαδικασίες αυτοπρόσωπης προσέλευσης και αναμονής στις διάφορες Υπηρεσίες (ΓΕΜΗ, Περιφερειών κλπ). Παράλληλα, καταργείται η υποχρέωση όσων χρησιμοποιήσουν την ως άνω Υπηρεσία να προσκομίσουν σε έντυπη μορφή, ταχυδρομικά ή με απλή προσέλευση, στο πρωτόκολλο των Υπηρεσιών ΓΕΜΗ τα σχετικά με την αίτηση καταχώρισης δικαιολογητικά.
Η χρήση της «Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων Καταχώρισης στο ΓΕΜΗ» δεν είναι υποχρεωτική για όλες τις αιτήσεις και για όλες τις νομικές μορφές. Ωστόσο, ειδικά για τις κεφαλαιουχικές εταιρείες, ακόμα και αν ακολουθηθεί ο προηγούμενος τρόπος υποβολής αίτησης καταχώρισης, ήτοι με προσέλευση σε Υπηρεσία ΓΕΜΗ, τα υποβαλλόμενα έγγραφα πρέπει να είναι σε ψηφιακή μορφή, όπως ρητά ορίζεται στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 4919/2022. Τέλος, σημειώνουμε ότι η Υπηρεσία θα εμπλουτίζεται σταδιακά με περισσότερες αιτήσεις καταχώρισης με στόχο να καλυφθούν τελικά όλα τα είδη αιτήσεων για όλες τις εταιρικές μορφές.