Έρευνα έδειξε σημαντική απομάκρυνση από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής και την υιοθέτηση νέων, τεχνολογικά προηγμένων
Σε επιθυμία αλλά και ανάγκη των καταναλωτών, αναδεικνύεται η δυνατότητα πληρωμής με σύγχρονες τεχνολογικά μεθόδους, όπως έδειξε πρόσφατη έρευνα. Η ζήτηση για συνεχή υιοθέτηση των νέων λύσεων βαίνει αυξανόμενη, ακολουθώντας την αντίστοιχη εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων και από τους ίδιους τους αγοραστές.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Esker, παρόχου πλατφόρμας cloud και λύσεων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη, στην οποία συμμετείχαν 600 κάτοικοι των ΗΠΑ, το 41% των ερωτηθέντων ανέμενε ότι οι επιχειρήσεις θα υιοθετούσαν τις νέες τεχνολογίες πληρωμών μόλις αυτές αποδειχθούν λειτουργικές και επιλυθούν τυχόν προβλήματα, ενώ ένα άλλο 41% ανέμενε ότι η υιοθέτηση αυτή θα γινόταν εντός του πρώτου έτους από την ευρεία διαθεσιμότητα της τεχνολογίας.
Κομισιόν: Οι 4 κρίσιμοι τεχνολογικοί τομείς για την ασφάλεια της ΕΕ
Τα δεδομένα που παρουσιάστηκαν στο Chain Store Age, επεσήμανα ότι πάνω από το ένα τρίτο (36%) των ερωτηθέντων έδειξαν ενδιαφέρον για την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών εντός του πρώτου έτους από τη διαθεσιμότητά τους, όπως οι εφαρμογές πληρωμών peer-to-peer. Για την ηλικιακή ομάδα 25-44 ετών, μάλιστα, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε 44%.
Έξι στους δέκα (59%) των ερωτηθέντων της Gen Z αποκάλυψαν ότι είχαν επιλέξει να μην αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν τους προσφερόταν η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής. Επιπλέον, το 33% των Αμερικανών άλλαξε πάροχο υπηρεσιών λόγω ενοχλητικών ή περίπλοκων διαδικασιών ηλεκτρονικών πληρωμών, ποσοστό που αυξήθηκε σε 54% μεταξύ των ηλικιών 18-24 ετών.
Peer-to-peer
Αποτελεί μια δημοφιλήστο εξωτερικό μέθοδο πληρωμών, ακόμη και για τις πιο απλές ενέργειες, από το μοίρασμα του λογαριασμού σε ένα γεύμα μέχρι την πληρωμή λογαριασμών και ενοικίου, εύκολα και ανώδυνα.
Αυτές οι πληρωμές επιτρέπουν τη μεταφορά χρημάτων μεταξύ δύο μερών χρησιμοποιώντας τους ατομικούς τραπεζικούς λογαριασμούς ή τις πιστωτικές τους κάρτες μέσω μιας διαδικτυακής ή κινητής εφαρμογής. Γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς σε ανθρώπους όλων των ηλικιών, καθώς όλο και περισσότερες από αυτές τις πλατφόρμες συνεχίζουν να εμφανίζονται.
Τι έδειξε η έρευνα
Το 20% των Αμερικανών εξέφρασε δυσφορία με την αυτόματη πληρωμή, με τους άνδρες να δείχνουν γενικά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην οικονομική τεχνολογία.
Ο μέσος Αμερικανός έχει τρεις εφαρμογές πληρωμών peer-to-peer στο τηλέφωνό του, με το PayPal να είναι το πιο δημοφιλές, ακολουθούμενο από το Cash App και το Venmo.
Περισσότερο από το 60% των ερωτηθέντων θα εξέταζε το ενδεχόμενο να μεταπηδήσει σε μια νέα εφαρμογή peer-to-peer, εάν τα τραπεζικά ιδρύματα με τα οποία συναλλάσσεται, άρχιζαν να δέχονται πληρωμές μέσω της εν λόγω εφαρμογής.
Και το πιο εντυπωσιακό; Το 58% των ερωτηθέντων είτε δεν έχει γράψει ποτέ επιταγή είτε δεν το έχει κάνει τον τελευταίο χρόνο, γεγονός που υποδηλώνει σημαντική απομάκρυνση από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής.
Η στάση των επιχειρήσεων
«Αυτή η εξέλιξη των συμπεριφορών πληρωμών B2C είναι ο καταλύτης που οδηγεί στο μετασχηματισμό των τεχνολογιών πληρωμών B2B», δήλωσε ο Steve Smith, COO της Esker στις ΗΠΑ. «Οι προσδοκίες των καταναλωτών για βολικές, αξιόπιστες και άμεσες πληρωμές έχουν ανοίξει το δρόμο για έναν παρόμοιο μετασχηματισμό στις συναλλαγές B2B. Η ζήτηση για απρόσκοπτες εμπειρίες πληρωμών έχει δημιουργήσει ένα κυματιστό αποτέλεσμα στο επιχειρηματικό τοπίο, αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τις οικονομικές και τεχνολογικές στρατηγικές τους».
«Για να παραμείνουν σχετικές σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν τεχνολογίες ηλεκτρονικών πληρωμών που ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των καταναλωτών», δήλωσε ο Smith. «Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσουν όχι μόνο να βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις Β2Β, αλλά και να δημιουργήσουν ένα πιο συνδεδεμένο και αποτελεσματικό οικοσύστημα πληρωμών, εξασφαλίζοντας τη θέση τους στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων του κλάδου, ενώ αν δεν προσαρμοστούν, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση στον ανταγωνισμό. Η ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών για εξορθολογισμένες, διαισθητικές εμπειρίες πληρωμών δεν είναι απλώς μια τάση – είναι μια αναγκαιότητα για βιώσιμη ανάπτυξη και επιτυχία στο σύγχρονο χρηματοπιστωτικό τοπίο».
Πηγή:ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ